TRAŤ 174: Podzimní, zimní a jarní náklady
Během podzimu, zimy a na začátku jara zajišťovaly nákladní provoz na trati 174 převážně modré (nebo červené) "Bangle" 742, přičemž vozily převážně manipulační vlaky se dřevem z křivoklátských lesů, hlasitě nakládaným na klanicové vagóny u nás na nádraží. Na těchto výkonech se však několikrát objevily také "Rekobangle" 742.71 z produkce CZ LOKO (EffiShunter 1000-M). Lokomotiva, objevující se v čele většiny nákladů na trati 174-klasická "Bangle" 742 126, která 29. 3. přivezla od Berouna jediný klanicový vagón a po jeho odpojení odjela jako lokomotivní vlak stejným směrem. Povšimněte si moderních LED světel. Opět nákladní vlak se dřevem, 14. 1. byl však zasněženou krajinou veden přípřeží "Rekobanglí" 742 722 a 742 720 z SOKV České Budějovice. Kdykoli vidím tyto lokomotivy, musím vždy uznat, že se jedná o rekonstrukci velmi povedenou, která povýšila čím dál více ustupující diesely na moderní stroje 21. století. V neděli 14. 2. odpoledne nádherně s